در صورتی که شرکت و موسسهای دارید و به دنبال طراحی ِست اداری برای لوازم اداری، کارت ویزیت، سربرگ، فاکتور و … میباشید. از آنجایی هم که برای دادن سفارش به چند مرکز، موسسه و … سر زدید تا از بین چند مرکز یکی را برای چاپ اوراق اداری خود انتخاب کنید.
پیشنهاد مجموعه ما آن است که برای لحظاتی کوتاه تا پایان مقاله در کنار ما باشید تا نکات مورد نیاز را در مورد نگارگری ست اداری برایتان بیان کنیم. تا در ادامه بهترین مرکز را برای این کار هنری یعنی نگارگری مجموعه اداری پیدا کنید، چرا که این نوع از طراحی تلفیقی از هنر و تبلیغات است. پس، اوراق اداری میتواند ابزار خوبی برای انواع بازاریابی باشد.
طراحی ست اداری چیست؟
همانطور که در مقدمه هم بیان کردیم، طراحی ِست اداری میتواند چاپ جلد سی دی، پاکت، کارت ویزیت، سربرگ، یادداشت، پوشه، خودکار و … را در بر گیرد. همه این کارها انجام میگیرد تا خدمات و تولیدات یک کسب و کار بهتر دیده شود. از سویی با این کار میتوان ارزش و اعتبار شغل مورد نظر را بالا برد. در رأس یک اداره و شرکت، مدیریت آن میباشد. شخص مدیر سعی میکند برای شناساندن آرم تجاری تمام روش های بازاریابی را امتحان کند. به همین خاطر سعی میکند به صورت اطلاع رسانی درست، برای چاپ ِست اداری خود کارهایی را انجام دهد. این کار سبب میشود به نوعی به برندسازی شرکت و موسسه خود بپردازد و بیشتر از قبل فعالیت خود را به طرفداران و مخاطبین خود معرفی کند.
در یک اداره یا موسسه به جهت کاربری اداری، استفاده از پاکت، سربرگ و کارت ویزیت بسیار میتواند پر کاربرد باشد. پس از این فرصت استفاده کنید و در قالب چاپ سِت اداری به بازاریابی بی واسطه کسب و کار خود رونق ببخشید.
در ادامه توضیحات معرفی چاپ ِست ادرای، در نظر داریم در مورد اهمیت موضوع در بخش به بعدی با شما به گفتگو بپردازیم.
اهمیت طراحی ِست اداری
برای بیان اهمیت طراحی ِست اداری میتوان چنین گفت، شما با استفاده از اوراق اداری میتوانید به تبلیغات گسترده در مورد فعالیت خودر دست بزنید. شما قرار است در این کار خود را به شکلی که مخاطب میپسند وجودتان را اعلام کنید. این کار هم میسر نیست مگر آن که به شکل غیر مستقیم خدمات و تولیدات خود را جلوی دیدگان مخاطب قرار دهید.
همین که به شیوهای مناسب اطلاعاتی در مورد خدمات متنوع در موسسه و مرکز مورد نظر، آدرس، لوگوی شرکت و … درج کنید میتوانید روی بازاریابی خود حساب ویژه باز کنید. همانطور که قبلاً هم اشاره شده، چاپ ِست اداری میتواند نوعی از بازاریابی از سوی شرکت و موسسه به شکل غیر مستقیم باشد. یعنی اوراق اداری شما زمانی که در آن محل یا مکان وجود ندارید زبان گویای تبلیغات شما باشد. از سویی، با این کار برند شما را برای دادن سفارش یا تهیه کالا مورد نظر به یاد میماند.
در بخش بعدی قرار است در مورد اصلی ترین نکات چاپ ِست اداری برای شما مطالبی را عنوان کنیم. پس بی معطلی به سراغ این بخش میرویم.
مهمترین نکات برای طراحی ِست اداری
به منظور طراحی ِست اداری بهتر است، به برخی نکات مهم توجه ویژه نماییم تا طرح در نظر مخاطب قابل پذیرش باشد. مطمئناً با آگاهی در مورد این نکات بهتر میتوانید برای طراحی اوراق اداری خود را اقدام کنید.
زیبایی
به هنگام طراحی لوازم اداری همچون، سربرگ، کارت ویزیت، جلد سی دی، یادداشت، پاکت و … بهتر است به زیبایی بصری طرح دقت ویژه کنیم. به طور حتم در زیبایی یک طرح، رنگ های مورد استفاده نقش بسیاری مهمی را ایفا میکنند. طراح بایستی بداند هر شغل و حرفهای چه رنگی برای چاپ ِست اداری مناسب است.
طراحی
طرح و ایدهای که مبنای نگارگری مجموعه اداری را شکل میدهد باید در حین سادگی ویژه هم باشد. طرحی منظور است که زبان و معرف شرکت و موسسه به هنگام بازاریابی باشد. شما هم موافق هستید که این نوع از ابزار بازاریابی به روش ارزان و راحت میتواند بی واسطه مشتری را به سوی خدمات و تولیدات شما راهنمایی کند. پس بهتر است در کیفیت بالا و منحصر به فرد بودن طرح مورد نظر همه تلاش خود را به کار ببرید.
از سوی دیگر، المان و فرم هایی که در طرح چاپ اوراق اداری به کار گرفته میشود، بهتر است از ویژگی های شرکت و موسسه مورد نظر سرچشمه بگیرد.
نوع چاپ
نوع چاپ هم میتواند در مرغوب و با کیفیت شدن چاپ ِست ادرای شما نقش ویژهای را بازی کند. از آنجایی که دو نوع چاپ وجود دارد. چاپ برای انواع طراحی ها میتواند شامل چاپ آفست و چاپ دیجیتال باشد. در نظر داشته باشید که هر کدام از ابزار چاپ برای جلوه گری طرح اوراق اداری ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال در چاپ آفست، زمانی میتوانید از این نوع سیستم چاپ استفاده کنید که میخواهید در تیراژ بالا برای تبلیغات اقدام کنید، در حالی که از طریق چاپ دیجیتال میتوانید حتی در تعداد کم طرح خود را منتشر کنید.
پس با توجه به این توضیحات سعی کنید بودجهای که برای این کار در نظر گرفتید و هدفی که دارید، نوع چاپی که مناسب کار شما میباشد را انتخاب کنید تا در مسیر بازاریابی، راه درستی را طی کنید.
استفاده از آرم تجاری
در طرحی که طراح ِست اداری قرار است در آن به شناساندن خدمات و تولیدات کمک کند، میتوان جایی هم برای قرار دادن لوگو یا آرم تجاری در نظر گرفت. با این کار ارزش و اعتبار طرح تان افزایش پیدا میکند و به عبارتی شناسنامه دار میشود.
فونت نوشتاری
سعی شود به هنگام چاپ ِست اداری زمانی که در طرح از فونت نوشتاری استفاده میکنید این فونت ها بیش از سه مورد نباشد. از طرفی، تا حد امکان سعی شود، پس زمینه اوراق اداری سفید رنگ باشد. در کل برای دیده شدن طرح خود تلاش کنید از فونت های ساده استفاده کنید. انتخاب فونت های نام آشنا بهترین کار میباشد.